niedziela, 23 października 2016

Kto wykonuje pomiary elektryczne?

Kto wykonuje pomiary elektryczne?

 
Jak już pisałem we wcześniejszym poście ("Badania i pomiary elektryczne - rodzaje i obowiązek ich wykonywania"),  ustawa z dnia 7. 07. 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 1994 r. nr 89 - z późniejszymi zmianami) wprowadza wykonywanie obowiązkowych badań i pomiarów elektrycznych nie rzadziej niż co 5 lat. Jeśli mówimy o instalacjach i urządzeniach znajdujących się na placach budowy, okres przerwy pomiędzy poszczególnymi badaniami okresowymi nie może być dłuższy niż 2 lata.
 
Kto  może taką kontrolę wykonywać? Do kogo powinien zgłosić się właściciel urządzeń czy budynku?
Kto wykonuje pomiary elektryczne?

Kto wykonuje pomiary elektryczne?

 
Osoba wykonująca pomiary elektryczne, oprócz dobrego i niezawodnego sprzętu miernicznego, musi mieć odpowiednie uprawnienia. Wskazane jest również posiadanie stosownego doświadczenia - praktyka jest niezastąpiona. Jeśli czytasz dzisiejszy wpis, być może oznacza to, że poszukujesz specjalisty, który zdjąłby z Twoich barków ciężar obowiązku związanego z pomiarami elektrycznymi budynków czy urządzeń. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę, w której obecnie pracuję - Awans B.H.P.  Zarówno ja, jak i moim koledzy po fachu, legitymujemy się  świadectwem kwalifikacyjnym SEP grupy G1 w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji, sieci energetycznych oraz urządzeń kontrolno - pomiarowych. Pomiary wykonujemy niezawodnym sprzętem, po wykonaniu badań kontrolnych sporządzamy całą dokumentację i przekazujemy ją klientowi.
 
 
Wszystko o pomiarach budowlanych i badaniach elektrycznych urządzeń znajdziecie na stronie oraz pod linkiem. Jeśli macie pytania, zapraszam do bezpośredniego kontaktu - postaram się pomóc i udzielić przydatnych wskazówek.

Awans B.H.P
HALA SZKOLENIOWA: 91-341 Łódź, Brukowa 23
telefon stacjonarny:  42 307 -10 - 09
Telefony komórkowe: 737 466 887 , 737 466 886 ,  737 466 997
 
E-mail: awansbhp@awans-bhp.com

4 komentarze:

  1. W mojej poprzedniej firmie, do czasu pierwszej kontroli, niestety mało kto się przejmował regularnością badań i pomiarów...

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja się nigdy nad takimi rzeczami nie zastanawiałam i muszę przyznać, że na ten moment mnie najbardziej interesuje fotowoltaika. Jak już czytałam na stronie https://tojadom.pl/ile-czasu-zajmuje-montaz-paneli-fotowoltaicznych/ to tam dokłądnie wyjaśniono ile trwa tak montaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całą pewnością musi to być firma, która ma na pewno odpowiednią wiedzę oraz uprawnienia. Ja jestem zdania, że bardzo fajnie sprawdza się współpraca z elektrykiem https://wzu-energpol.pl/ gdyż ja od zawsze korzystam z jego usług.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy dom lub biuro wymaga od czasu do czasu usług elektryka. Bez względu na to, czy potrzebujesz instalacji, naprawy czy konserwacji, profesjonalny elektryk jest niezbędny. Właśnie dlatego polecamy http://anluks.pl/, gdzie znajdziesz wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów gotowych sprostać każdemu wyzwaniu. Czy to mała naprawa, czy skomplikowany projekt, zawsze możesz liczyć na ich pomoc.

    OdpowiedzUsuń