piątek, 6 maja 2016

Kursy elektryczne SEP - oferta Awans B.H.P.

Zapraszam do zapoznania się z ofertą szkoleniową firmy Awan B.H.P. 


Kursy elektryczne SEP   Grupa G1

Eksploatacje "E"

Dozór "D"

 

Warunki przystąpienia



  • skończone 18 lat;
  • wykształcenie minimum podstawowe.

Cel kursu

 
Przygotowanie kursantów do zdania egzaminu Stowarzyszenia Elektryków Polskich w kategoriach "E" oraz "D"  w zakresie obejmującym:


1. urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego;

2. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;

3. urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV;

4. zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW;

5. urządzenie elektrotermiczne;

6. urządzenia do elektrolizy;

7. sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego;

8. elektryczną sieć trakcyjną;

9. elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym;

10. aparaturę kontrolno - pomiarową oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowanie i zabezpieczenie urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1 – 9.
 

Uprawnienia

             
Kursant po zdanym egzaminie państwowym otrzymuje Legitymację SEP, która daje uprawnienia do pracy przy urządzeniach elektrycznych w zależności od zdobytej kategorii.
 


 

3 komentarze:

  1. Są to sprawy o których warto mówić i ja raczej także samodzielnie się do żadnych napraw elektrycznych nie zabieram. Akurat jak coś to wiem, że warto jest wezwać elektryka https://pj-elektryk.pl/ który się po prostu na tym zna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako osoba, która niedawno kupiła starszy dom do remontu, zdaję sobie sprawę z wyzwań związanych z instalacją elektryczną. Ważne jest, aby znaleźć elektryka, który zna się na starszych systemach i potrafi je zmodernizować. Dla osób poszukujących takiego specjalisty w Warszawie, polecam http://warszawa-elektryk.pl/. Ich umiejętność adaptacji starych systemów do nowoczesnych standardów jest imponująca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy moja stara instalacja elektryczna zaczęła sprawiać problemy, wiedziałem, że czas na zmiany. Szukałem firmy, która mogłaby mi zaproponować rozwiązania na najwyższym poziomie. Trafiłem wtedy na https://elektryk-wroclaw.pl/instalacje-elektryczne/ i jestem zadowolony z podjętej decyzji. Ich fachowcy szybko i skutecznie wymienili całą instalację, a ja czuję się bezpieczniej w moim domu.

    OdpowiedzUsuń